Аграрний бюлетень

Єдине спеціалізоване видання в Запорізькій області

 
 

3 кити компанії АМАКО: сервіс, запчастини та техніка на найвищому рівні

Опубликовать в twitter.com Опубликовать в своем блоге livejournal.com 1 2015 > Червень > 22 Агро-новини; , , .
Постійна адреса.

«Виставка АГРО для нас завжди була однією з ключових, і вона цікава тим, що проходить у вдалий час – на початку літа. Це ідеальний момент перед початком збиральної кампанії показати нові акції, пропозиції і підходи», – розповів генеральний директор компанії АМАКО Дмитро Бородій.

Цього року в компанії АМАКО новин більше, ніж завжди. Сьогодні у світового лідера з постачань сільгосптехніки найглобальніші зміни за останні 10 років. З початку року в компанії новий президент, з 1 травня повністю змінений менеджмент. Ці зміни безпосередньо пов’язані із веденням бізнесу та прямим чином впливають на роботу з клієнтами.

Компанія АМАКО зробила акцент на трьох основних напрямах бізнесу: сервіс, запчастини і техніка. У напрям «техніка» входить сільгосптехніка, сільгоспобладнання, комерційний транспорт і будівельна техніка. «Головне завдання, яке ми ставимо, – це зробити бізнес компанії стійким за рахунок трьох напрямів – сервіс, запчастини і техніка. 3 кити, які однаково важливі», – переконаний Дмитро Бородій.

Ще одна не менш важлива зміна в стратегії роботи компанії АМАКО – значне підвищення повноважень сервісних центрів. На сьогодні по всій Україні працює 14 сервісних центрів, які оцінюються як незалежні бізнес-одиниці. Пріоритетом для АМАКО завжди були потреби клієнтів. І, безперечно, клієнт зацікавлений не лише в придбанні якісної техніки, але і сервісному обслуговуванні після покупки. Тому запчастини і сервіс виходять на перше місце, враховуючи сучасні реалії ведення аграрного бізнесу. Постійні клієнти АМАКО вже помітили та оцінили проведену оптимізацію. Як говорять клієнти, рівень сервісу компанії покращав, оскільки швидкість реакції на запити набагато швидша у зв’язку з наданням великих повноважень регіональним сервісним центрам. І для клієнтів стало набагато зрозуміліше, з ким спілкуватися, до кого звернутися зі своїми проблемами, які в найкоротші терміни готові вирішити компетентні фахівці компанії АМАКО.

Зміни також торкнулися і лінійки техніки компанії. Фахівці АМАКО переглянули свою стратегію за рахунок концентрації: в асортименті сьогодні представлено 35% від тієї кількості, яка пропонувалася раніше. Це було зроблено з метою переходу до повного обслуговування і задоволення запитів відносно запропонованих одиниць. Під нову кількість АМАКО забезпечує наявність необхідних запчастин на складі, тренінги для інженерів, сервіс на найвищому рівні. Це не означає, що інші моделі компанія АМАКО не пропонує, але вони будуть продаватися тільки під запит, якщо виникне така потреба у клієнтів.

За світовими стандартами 80% заявок повинні задовольнятися при першому запиті. І компанія АМАКО вийшла на цей стандарт!

2015 рік став насправді ключовим в біографії компанії. У липні АМАКО відкриває суперсучасний сервісний центр в Києві, який обслуговуватиме всі види техніки, включаючи комерційний транспорт і будівельну техніку. У Вінниці будується нова сервісна майстерня, також йдуть інвестиції в реорганізацію і ремонт сервісного центру в Запоріжжі, а у вересні планується закінчення оновлення майстерні в Херсоні.

Спеціально під виставку АГРО-2015 компанія розробила для клієнтів програму форвардних контрактів.

Розуміючи складну ситуацію на ринку, в якій опинилися виробники сільськогосподарської продукції, компанія АМАКО пропонує купити техніку зараз із внесенням мінімального авансу у розмірі 20%, а решту – сільськогосподарською продукцією, ціни на яку компанія пропонує на 15 % вище ринкових.

Умови поставки с/г продукції:

  • найближчий сертифікований елеватор
  • пшениця, ячмінь, ріпак – до 10 серпня 2015 року
  • кукурудза, соняшник, соя – до 15 жовтня 2015 року

 

За більш детальною інформацією телефонуйте:

+38 (044) 490-77-81; +38 (044) 490-32-51

www.amacoint.com

Відгуки

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© Аграрний бюлетень 2014 Про нас Контакти Яндекс.Метрика