Аграрний бюлетень

Єдине спеціалізоване видання в Запорізькій області

 
 

Антимонопольний комітет зайнявся подорожчанням хліба, борошна, цукру і молока

Опубликовать в twitter.com Опубликовать в своем блоге livejournal.com хлеб-мука 2015 > Березень > 17 Агро-новини; , , , , , , , .
Постійна адреса.

Антимонопольне відомство видало ряд рекомендацій і попереджень з приводу зростання цін на продукти харчування у всіх областях України.

Антимонопольний комітет України почав ряд розслідувань і надав багаточисельні рекомендації виробникам і продавцям продуктів харчування з питання їх подорожчання.

Так, було розпочато розслідування проти ПАТ «Київхліб» і ПАТ «Терем Хліб» у зв’язку із зловживаннями монопольним положенням на ринку оптової реалізації хліба і хлібобулочних виробів, говориться в повідомленні АМКУ.

Крім того, АМКУ рекомендує 78 суб’єктам господарювання утриматися від необгрунтованого підвищення цін на хліб в Дніпропетровській, Чернігівській, Вінницькій, Львівській, івано-франківській, Сумській, Закарпатській і Київській областях.

Комітет також рекомендує 28 молокопереробним підприємствам в Сумській, Волинській і Харківській областях встановлювати закупівельні ціни на молоко, виходячи з показників власної господарської діяльності, і не порушувати законодавство про захист економічної конкуренції.

Аналогічні попередження винесені щодо підвищення цін на борошно в Івано-франківській, Дніпропетровській і Київській областях, на гречку — для восьми торгівельних мереж Одеської області, а також семи суб’єктам господарювання в Чернігівської області, на цукор і крупи — компаніям в Дніпропетровській області.

З метою виявлення і припинення ознак порушення законодавства Київським міським, Донецьким, Рівненським, Кіровоградським, Харківським, Чернівецьким, Чернігівським, Сумським, івано-франківським, Київським обласними територіальними відділенням АМКУ розпочато дослідження на ринку хліба і хлібобулочних виробів.

Як розповів в.о. глави АМКУ, торгівельні мережі отримують десятки мільярдів гривень на картельній змові. За його словами, третина від встановленої в супермаркетах ціни — це кошти, які мережі отримують через можливість обмежувати конкуренцію і нав’язувати непотрібні додаткові послуги, передає news.mail.ru.

Відгуки

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© Аграрний бюлетень 2014 Про нас Контакти Яндекс.Метрика