Аграрний бюлетень

Єдине спеціалізоване видання в Запорізькій області

 
 

У Дніпро-Бузькому лимані збудують порт для рейдової перевалки зерна

Опубликовать в twitter.com Опубликовать в своем блоге livejournal.com f6720d807c5c237407fb1f7a5ceb56a0 2015 > Грудень > 01 Агро-новини; , , , , .
Постійна адреса.

Мінінфраструктури ініціює будівництво нового порту, що спеціалізуватиметься на рейдовій перевалці вантажів.

Про це в блозі на порталі «ЛігаБізнесІнформ» повідомив перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер.

«Міністерство інфраструктури ініціює будівництво нового порту. Він дасть поштовх відродженню Дніпра як транспортної артерії, відродженню суднобудування і багатьом іншим позитивним змінам у нашій країні», — зазначив посадовець.

З його слів, майбутній порт розташується в районі Дніпро-Бузького лиману і спеціалізуватиметься на рейдовій перевалці вантажів, у першу чергу зерна. Порт отримає назву Усть-Дніпровський або Кінбурнзький — від назви суміжної коси.

Перевагою порту стане скорочення часу та витрат на перевалку вантажів — завантаження відбуватиметься із малотоннажних кораблів прямо в морі.

«Схема наступна: вантажі малими партіями флотом змішаного плавання спускаються в море, а на рейді нового порту перевалюються на великий морський тоннаж. Це дозволяє не платити великі портові збори. А малотоннажними судами змішаного плавання вгору по річці можна відправляти контейнерні та інші попутні вантажі. Тобто забезпечується вантажопотік в обидві сторони», — зазначив він.

Ще однією перевагою порту є велика глибина (до 20 м), що дозволить приймати судна типу «панамакс», «постпанамакс» і навіть гігантські балкари «кепсайз» (до 100 тис. т).

«Після введення в експлуатацію першої черги порт зможе обробляти до 10 млн тонн зернових на рік. У міру зростання обсягів перевезення будуть запускатися наступні рейдові стоянки», — зазначив Шульмейстер.

За оцінками посадовця, інвестиції в будівництво складуть в районі 300 млн грн, десяту частину з яких візьме на себе держава.

«За попередніми підрахунками держінвестиції в проект складуть максимум 33 млн грн. А з урахуванням техніки та обладнання, які є на балансі АМПУ вже зараз, витрати не повинні будуть перевищити 15 млн грн», — підрахував він.

Відгуки

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© Аграрний бюлетень 2014 Про нас Контакти Яндекс.Метрика