Аграрний бюлетень

Єдине спеціалізоване видання в Запорізькій області

 
 

ЗАЗ об’єднається з виробником сільгоспмашин

Опубликовать в twitter.com Опубликовать в своем блоге livejournal.com техніка 2015 > Липень > 31 Агро-новини; , .
Постійна адреса.

Українські асоціації автомобільного («Укравтопром») та сільгоспмашинобудування («Украгромаш») спільно з Національною академією аграрних наук об’єднують зусилля для відродження виробництва транспортної і спецтехніки.

Як розповів на прес-конференції президент «Укравтопрома» Михайло Резник, для розвитку машинобудування в Україні створений координаційний центр. «Ідея така: об’єднати зусилля із сільгоспмашинобудівниками, які мають ті ж проблеми, що й у нас. Наприклад, сьогодні як на авторинку, так і на ринку сільгоспмашинобудування більше 80% займає імпортна техніка, а ми втрачаємо конкурентоспроможність. При цьому найбільший імпорт сільгосптехніки — з Китаю», — сказав Резник.

За його словами, промислову кооперацію вже обговорили на Запорізькому автозаводі (ЗАЗ) і в ПАТ «Червона Зірка». «В «Червоной Зірки» є нове ливарне виробництво, а ми маємо прямі зв’язки з Китаєм, наприклад», — відзначив Резник.

При цьому він нагадав, що підстави для такої кооперації є ще й тому, що до 90% комплектуючих в авто- і сільгоспмашинобудуванні практично ідентичні. «ЗАЗ має величезні пресові цехи, сучасне технологічне устаткування, виробництво деталей з пластмас — є маса всього, що ми могли б додатково виробляти (для аграрного машинобудування) за нижчою ціною і високої якості», — відзначив президент корпорації «УКРАВТО» Таріел Васадзе.

«Ми (автопром) з 2016 року, коли почне діяти режим вільної торгівлі з ЄС, дістанемо можливість завозити комплектуючі і запчастини безмитно, чого немає в аграрного машинобудування. В той же час вони звільнені від сплати податку на прибуток, а ми платимо всі високі податки», — додав Різник.

За словами глави асоціації «Украгромаш» Павла Штутмана (володіє заводом «Червона Зірка»), таке об’єднання зусиль, у тому числі, дасть сільгоспмашинобудуванню доступ до досить високих технологій, які на сьогодні зосереджені в автопромі.

Як прозвучало на прес-конференції, планується відродити програму «Український трактор», визначити базові (перш за все, великі) підприємства для реалізації таких програм.

На базі координаційного центру до вересня-жовтня передбачається створити асоціацію або інший структурний орган, який почне системну роботу із залученням аналітиків і профільних фахівців.

За даними генерального виконавчого директора Асоціації аграрних інженерів (асоціація — також творець коордцентру) Володимира Кульгавого, в Україні з раніше існуючих 120 підприємств-виробників сільгосптехніки і устаткування на сьогодні залишилося близько 40, половина з яких — на межі виживання. В той же час щорічно до України ввозиться сільгосптехніка на 3 млрд гривень, за інформацією zanoza-news.com.

Відгуки

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© Аграрний бюлетень 2014 Про нас Контакти Яндекс.Метрика